poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Zasady uczestwnictwa

Witam!
Przedstawiam wszystkim chętnym zasady uczestnictwa w Wyzwaniu Filmowym "Oscary - Najlepszy film".
1. Aby zapisać się do wyzwania należy umieścić pod tym postem komentarz z adresem mailowym.
2. Wyzwanie trwa do końca roku, 31 grudnia 2010 jest bezterminowe.
3. Recenzje należy umieszczać tutaj, ewentualnie  kawałek z odnośnikiem na blog.
4. Zamieszczamy recenzje tylko własnego autorstwa.
5. Należy obejrzeć minimum 3 filmy podczas wyzwania.
6. Do wyzywania może przystąpić każdy.
7. W dowolnej chwili można zrezygnować z wyzwania.
8. Prosi się o umieszczenie swojej listy filmów tutaj na stronie wyzwaniowej.

Życzę udanej zabawy!

24 komentarze:

  1. To ja się rzucę na pierwszy ogień ;) Co najmniej kilka z tych filmów zawsze chciałam obejrzeć, ale jakoś nie było okazji. Zatem uprzejmie proszę mnie wpisać na listę (:

    Mój mail: miranda_007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie się przyłączę :)

    klaudyna.gasior@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja się zgłaszam :D edith26@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w wyzwaniu. Dołączam się do zacnego grona i podaję mój mail: agna83@gmail.com

    Podczas weekendu przemyślę filmy, które mam a nie widziałam. Przy okazji sprawdzę czy płyty nie odmawiają posłuszeństwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu jakieś wyzwanie filmowe... zgłaszam się z przyjemnością :) I mam powód by zrobić oscarowy miesiąc na mym blogu :)

    ktrya@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, strasznie mnie kusi to wyzwanie, na dodatek nie zabiera tyle czasu co czytanie książek (przynajmniej w moim przypadku...). Chyba więc się skuszę :) oto mój mail: 25paideia25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A, trudno, strasznie mi się teraz zachciało przyłączyć. Poza tym nigdy nie pisałam recenzji filmów. Chyba że w szkole. Spróbuję, a co mi tam ;)

    julia.ultramaryna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Można się przyłączyć?

    i.love.impala.67@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli można, to też chciałabym się przyłączyć :-)

    Mój mail: hrabalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, wiedziałam, że znajdę jakieś nowe wyzwania. Trudno, raz się żyje, a w wyzwaniu filmowym nie brałam jeszcze udziału, więc chciałabym się dołączyć.

    Mail: himilika@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się przyłączę.

    Ponieważ nigdy nie brałam udziału w czymś takim, mam masę pytań dotyczących zasad, typu czy każdy może pisać o każdym filmie czy może jeden film =jedna recenzja = jeden blogowicz?

    pemberley1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pemerley - każdy ma swoją listę i każdy recenzuję filmy ze swojej listy. Oczywiście możesz dodawać w czasie trwania wyzwania kolejne filmy lub nie planować niczego i oglądać jak się trafi. To wszystko zależy od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. a też wezmę udział, zawsze to dodatkowa mobilizacja do obejrzenia klasyków!
    to mój mail: waflowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym się przyłączyć :) anna.liwia.golab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze i ja chciałabym dołączyć
    kasiam203@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgłaszam. Mój mail:
    marigolden poczta gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja - nieco spóźniona, ale wyzwanie jest wszak bezterminowe - się zgłaszam.

    Mój mail: klaudia222@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm, chętnie dołączę jeśli jeszcze można.

    mój mail: slowiarnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo proszę o przyjęcie mnie do tego szlachetnego grona oglądaczy filmów oskarowych,

    mój mail:
    abczarnecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podglądałam to wyzwanie już wcześniej, ale jakoś nie byłam pewna, czy uda mi się je zrealizować. Skoro jednak zasady się zmieniły i wyzwanie jest bezterminowe, to bardzo poproszę o kluczyk :)
    na maila: maniaczytania@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli jeszcze można, to też się dołączę:
    mmmlukasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli wyzwanie nadal trwa, ja również chętnie się przyłączę ;)

    kolysanka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również chętnie się przyłączę, jeśli to jeszcze możliwe.

    agraffka191@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyłączę się do wyzwania. karo.koc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń